- Influenţă, persuasiune, motivare : noi tehnici: cum să-ţi seduci interlocutorii, cum să transmiţi o idee, cum să-ţi mobilizezi echipa
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor: Mucchielli, Alex Traducător: Ionescu, Georgeta-Anca Responsabilitate: Alex Mucchielli Responsabilitate secundară: trad. din franceză de Georgeta-Anca Ionescu Editura: Humanitas Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2014 ISBN: 978-973-50-4613-2 Descriere: 212 p. Limba: Română Serie: Practic Subiect: Sociologia comunicării Subiect: Intenţii. Motive. Dorinţe (psihologie) Cota topografică: 316/M94 Clasificare: 316.776.23 Clasificare: 159.947.5 Clasificare: 082.1 Practic
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
399657
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
316/M94
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar