- Marketing : Concepte. Aplicaţii şi studii de caz
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor alternativ: Deju, Mihai Autor secundar: Harja, Eugenia Autor secundar: Turcu, Ovidiu-Leonard Responsabilitate: Mihai Deju (coord.), Eugenia Harja, Ovidiu-Leonard Turcu, ... Editura: Alma Mater Locul publicării: Bacău Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-606-527-124-1 Ediţie: Ed. rev. şi actualizată. Descriere: 647 p. Limba: Română Subiect: Marketing Cota topografică: 339/D27 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
405732
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/D27
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar