- Guidelines for the Marketing Undergraduate Courses : Academic Year 2008-2009 : First year, second semester
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Editura: Editura Fundaţiei "România de Mâine" Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-163-400-5 Descriere: 224 p. Limba: Engleză Subiect: Marketing Subiect: Cursuri Cota topografică: 378/G95 Clasificare: 378(498) Clasificare: 658.8
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
354295
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
378/G95
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar