- Marketingul în era digitală : O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor: Kotler, Philip Autor alternativ: Jain, Dipak Autor alternativ: Maesincee, Suvit Traducător: Criste, Dan Responsabilitate: Philip Kotler, Dipak Jain, Suvit Maesincee Responsabilitate secundară: traducere Dan Criste Editura: Meteor Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-728-366-5 Descriere: 199 p. Limba: Română Subiect: Marketing Subiect: Profit. Pierdere. Rentabilitate Cota topografică: 339/K76 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
363173
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/K76
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
|
363174
|
Sala de împrumut pentru adulți
|
Scos din inventar
|
Carte tipărită
|
339/K76
|
1.Normal
|
Casat
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar