- Fundamentele marketingului : De la ideea de comercializare la conceptul de marketing
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor: Zollondz, Hans-Dieter Traducător: Vidican, Roxana Responsabilitate: Hans-Dieter Zollondz Responsabilitate secundară: trad. Roxana Vidican Editura: BIC ALL Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-571-693-6 Descriere: 127 p. Limba: Română Serie: Pocket Business Subiect: Marketing Cota topografică: 339/Z81 Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Pocket Business
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
337876
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/Z81
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar