- Marketing social - politic
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor: Brătucu, Gabriel Autor alternativ: Enache, Ioan Constantin Autor alternativ: Pralea, Anca Ramona Responsabilitate: Gabriel Brătucu, Ioan Constantin Enache, Anca Ramona Pralea Editura: Editura Universităţii Transilvania Locul publicării: Braşov Anul Ediției: 2013 ISBN: 978-606-19-0238-5 Descriere: 352 p. Limba: Română Subiect: Marketing Cota topografică: 339/B80 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
394126
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/B80
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar