- Strategii de marketing agrar
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor: Chiran, Aurel Autor alternativ: Gîndu, Elena Autor alternativ: Jităreanu, Andy-Felix Responsabilitate: Chiran Aurel (coord.), Gîndu Elena, Jităreanu Andy-Felix Editura: Editura "Ion Ionescu de la Brad" Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-973-147-172-3 Descriere: 268 p. Limba: Română Subiect: Marketing Subiect: Agricultură Cota topografică: 631/C43 Clasificare: 339.138:631
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
406310
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
631/C43
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar