- Cum gândesc consumatorii : aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor: Zaltman, Gerald Traducător: Popa, Cristina Responsabilitate: Gerald Zaltman Responsabilitate secundară: trad. de Cristina Popa Editura: Polirom Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-46-0743-3 Descriere: 455 p. Limba: Română Serie: Carieră. Succes. Performanţe Subiect: Marketing Cota topografică: 339/Z22 Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Carieră. Succes. Performanţe
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
421107
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/Z22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar