- Marketingul direct multicanal : Prospectarea, fidelizarea şi recâştigarea clientului
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor: Claeyssen, Yan Autor alternativ: Deydier, Anthony Autor alternativ: Riquet, Yves Traducător: Gîrlea, Elena Responsabilitate: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet Responsabilitate secundară: traducere de Elena Gîrlea Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-46-1489-9 Descriere: 352 p. Limba: Română Serie: Training. Vânzări & negocieri Subiect: Marketing Cota topografică: 339/C56 Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Training. Vânzări & negocieri
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
357985
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339/C56
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar