- Societatea de consum : Mituri şi structuri
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autor: Baudrillard, Jean Traducător: Matei, Alexandru Autorul introducerii etc.: Mihali, Ciprian Responsabilitate: Jean Baudrillard Responsabilitate secundară: traducere de Alexandru Matei
prefaţă de Ciprian MihaliEditura: Comunicare.ro Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-711-050-1 Descriere: 256 p. Limba: Română Serie: Cultura comunicării Subiect: Sociologia comunicării Subiect: Comunicare socială Cota topografică: 316/B38 Clasificare: 316.77 Clasificare: 082.1 Cultura comunicării
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
331749
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
316/B38
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar