- Marketing intern şi internaţional : Concepte, metode şi instrumente analitice pentru decizii
-
Tipul înregistrării:
Text tipărit: monografic
Autorul introducerii etc.: Demetrescu, Mihai C. Responsabilitate: Volum prefaţat, comentat şi coordonat de M.C. Demetrescu Editura: Editura Politică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1976 Descriere: 556 p. Limba: Română Serie: Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice Subiect: Marketing Subiect: România Cota topografică: 339(498)/M42 Clasificare: 339.138(100) Clasificare: 339.138(498) Clasificare: 082.1 Biblioteca organizării şi conducerii ştiinţifice
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar
| Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
|
146165
|
Sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
339(498)/M42
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
|
146166
|
Sala de împrumut pentru adulți
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339(498)/M42
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică
Număr inventar